En de winnaar is...

451 € hebben we met z'n allen ingezameld!
Een bedrag dat ik nooit had durven dromen.
Ik ben blij.

Maar dat ik blij ben, doet er eigenlijk niet toe. Want sinds ik dit beklijvende beeld zag ergens in maart, blijft het maar door m'n hoofd spoken... En ik ben dus vooral héél blij voor dat kereltje en alle andere slachtoffers daar. In hun plaats wil ik jullie heel oprecht bedanken!!

Hier kan je nog eens zien wat er met onze giften gebeurt.

En dan nu over tot de orde van de dag, we hebben er een spannend filmpje van gemaakt:
wie wint de Dress for Syria?...




Proficiat! Je wint een wel heel bijzonder jurkje!

Eneko deed er trouwens nog een schepje bovenop: voor zijn dino's werd 75 € geschonken, en wie ze wint, zie je hier.

En vergeet niet: op deze pagina vinden jullie de andere tombola's, je kan nog steeds leuke en originele dingen winnen, ten voordele van Syrië 12-12!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten